poniedziałek, 12 sierpnia 2019

Od Shenemi Cd Rowene

Leżałam spokojnie, gdy wtem moim oczom ukazała się jakaś miska z czymś mokrym w kolorze „nijakim" w środku. Rozumiałam, że miałam to jeść, więc jadłam. Za pierwszym łykiem to coś było gorące, a ja ciepło nie lubiłam, więc zatrzęsłam moim odstającym ciałem podenerwowana. Na szczęście z każdym kolejnym łykiem to coś było coraz zimniejsze. Nagle usłyszałam jakiś huk, a następnie poczułam coś gorącego na twarzy. Chciałam płakać i bić się ciałem jednocześnie, ale znowu zaczęłam się dusić. W tym momencie poczułam coś zimnego na mojej twarzy, które ze tarło to gorące coś. Uspokoiłam się i kończyłam jedzenie. Gdy już w misce nic nie było jakieś ciało, które nazywała się Mina tą miskę zabrało. Próbowałam położyć się twarzą do dołu i się unieść co udało mi się dopiero po dłuższym czasie. Wyjrzałam poza miejsce do leżenia i zobaczyłam jakieś inne ciała. Wiedziałam tylko, że jedno z nich nazywało się Rowene.
- Rowe! Ne! - próbowałam się jakoś odezwać co mi się nawet udało. Jedno z ciał odwróciło się w moją stronę i dziwnie na mnie spojrzało.

Rowene?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz