sobota, 25 maja 2019

Od Vlada III Cd Izaya

- Można powiedzieć, że tak.- odparłem spoglądając na wnuka. Mircza i Iseult stwierdzili, że na siłę zrobią go wojownikiem ale ja sam nie byłem pewien czy do młodego to pasuje.
- Znowu ojciec próbuje nauczyć Cię walczyć?- zapytałem na co Izaya skinął głową. Nie miałem pojęcia dlaczego mój syn aż tak się uparł żeby jego chłopak został wojownikiem. Moyses poszedł w jego ślady, Ezechiel postanowił zostać nekromantą, Sephora wspominała coś o zostaniu nauczycielką a Rachela skłania się ku pracy tłumacza więc nie mogłem zrozumieć dlaczego i Izaya nie mógł pójść swoją drogą.
- Wiesz co młody? Wpadłem na pewien pomysł. Za dwa dni wyjeżdżam w podróż dyplomatyczną. Może chciałbyś się zabrać?- zaproponowałem spoglądając na niego.
<Izaya?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz