poniedziałek, 6 maja 2019

Od Vlada III Cd Vados

Pielęgniarka podała malucha Vados a ja wstałem z zajmowanego przez siebie krzesła i ruszyłem w stronę pomieszczenia, gdzie złożono ciałka dzieci lwicy. Wszyscy błyskawicznie zeszli mi z drogi i pokazali lewki. Było ich pięć, wszystkie maleńkie i kruche. Podszedłem do nich powoli i położyłem na nich swoje ręce po czym zacząłem gromadzić swoją moc.
- Locuiesc.- wyszeptałem a dwójka z młodych ocknęła się i zaczęła popłakiwać. Najwyraźniej pozostała trójka rzeczywiście urodziła się zbyt wcześnie i nie była zdolna do życia. Wziąłem dwójkę młodych na ręce po czym ruszyłem z powrotem na salę gdzie była ich matka.
- Tej dwójce też się udało...- wyszeptałem podając maluchy Vados po czym znowu usiadłem przy jej łóżku.
- Potrzebujesz czegoś?
<Vados?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz