poniedziałek, 22 kwietnia 2019

Od Iseult Cd Yatsumura

Jej ton głosu brzmiał trochę niepewnie. Tak jakbym nie mówiła do końca prawdy. Nie chciałam jednak drążyć tego tematu, sama przecież wielu rzeczy o sobie i swoim życiu nie mówiłam. Czasami każdy woli zostawić coś tylko dla siebie, albo dla najbliższych.
- Masz rację, las o tej porze napawa spokojem. - stwierdziłam natomiast brnąc w to co powiedziała lwica.
- Chociaż ja sama preferuję jakieś wysokie miejsca, nie koniecznie ciche..- dodałam. Tak naprawdę żyłam zawsze ciągłymi ćwiczeniami przez co teraz trudno mi było bez nich wytrzymać. No chyba, że znalazłam sobie jakieś towarzystwo albo inną ciekawą rzecz do roboty. Rzadko kiedy jednak się leniłam i bez sensu siedziałam na dupie za przeproszeniem.
- Tak z ciekawości, jeśli pozwolisz, czemu wybrałaś takie stanowisko? - spytałam po chwili ciszy. Jak już była możliwość, to warto się dowiedzieć co do tego skłania innych. Będę chociaż wiedziała kogo gdzie można dać jak już będzie trzeba. Chociaż nie zmuszam do opowiadania swoich historii jak ktoś nie chce.

>Yatsumura?<

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz