sobota, 20 kwietnia 2019

Od Mihnei Cd Estera

- Dzięki wielkie.- powiedziałem po czym zabrałem dokumenty i ruszyłem w stronę mojego gabinetu by się nimi zająć. Ojciec postanowił uraczyć mnie częścią swojej pracy więc teraz siedziałem sobie elegancko w moim biurze i odpisywałem na setki nużących listów. Zawsze uważałem bycie królem za niezwykle nużące zajęcie a po tym co robiłem teraz bynajmniej zdania nie zmienię. Około południa postanowiłem iść na obiad. Przed drzwiami zauważyłem czekającą na mnie samicę.
- Cześć, nie przedstawiłam się jestem Estera, może miałbyś ochotę zjeść ze mną obiad?-zaproponowała uśmiechając się.
- Mihnea, wybacz ale nie mam już plany, muszę zjeść obiad z ojcem. Do zobaczenia.- powiedziałem po czym ruszyłem w stronę jadalni. Po obiedzie poszedłem w stronę swojego gabinetu ale przed wyjściem z jadalni czekała na mnie Estera.
<Estera?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz