niedziela, 21 kwietnia 2019

Od Mihnei Cd Kalinda

Kalinda i ja zasiedliśmy do stolika po czym rozpoczęliśmy spożywanie posiłku i miłą rozmowę na różne tematy. Muszę przyznać, że lwica wyglądała na prawdę zjawiskowo a jej czerwona suknia bardzo podkreślała jej szczupłą sylwetkę. Ona była po prostu piękna. Znajdujące się w mojej kieszeni pudełeczko z pierścionkiem coraz bardziej chciało się z niej wydostać a jego zawartość pragnęła znaleźć się na palcu Kalindy. Specjalnie na tą kolację poprosiłem o przygotowanie ulubionych potraw mojej dziewczyny w tym jej ulubionego deseru: tarty czekoladowej z orzechami. Nie jadła jej zbyt często bo uważała, że jeśli będzie to robić to zbyt bardzo przytyje ale ta okazja była warta tego, żeby podać jej ulubiony deser. Kiedy skończyliśmy jeść wokół nas rozbrzmiały dźwięki romantycznej muzyki. Wtedy właśnie wstałem i podszedłem do niej po czym wyciągnąłem z kieszeni pudełko i ukląkłem przed nią.
- Kalindo czy uczynisz mi ten zaszczyt i zostaniesz moją żoną? Nie wyobrażam sobie życia bez ciebie i pragnę byś w przyszłości została królową u mojego boku.
<Kali?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz