niedziela, 21 kwietnia 2019

Od Kalindy Cd Mihnea

Kiedy Mihnea uklęknął przede mną i otworzył pudełko z pierścionkiem nie mogłam uwierzyć, że to wszystko dzieje się na prawdę. Wstałam z krzesła i momentalnie, nie wiedzieć czemu, mój wzrok powędrował do królewskiego stołu, gdzie siedział król Vlad razem z resztą rodziny. Władca uśmiechał się do mnie aprobująco. Natychmiast uklękłam przed Mihneą i przytuliłam się do niego.
- Mihnea ja... Kocham Cię, bardzo Cię kocham i tak, chcę zostać twoją żoną.- powiedziałam a samiec wsunął mi piękny pierścionek na palec po czym pocałował mnie mocno.
- Kali nawet nie wiesz jak się cieszę.- powiedział po czym złapał mnie za dłoń i razem weszliśmy do jadalni w której znajdowała się większa część mieszkańców pałacu, choć nie wszyscy. Razem podeszliśmy do króla.
<Mihnea?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz