sobota, 20 kwietnia 2019

Od Vlada Cd Iseult

- Nie wiem Iseult i bardzo Ci współczuję ale życzę Ci powodzenia w twojej misji.- powiedziałem po czym pożegnałem się z lwicą i wróciłem do przeglądania stosów dokumentów. W końcu udało mi się przebrnąć przez tę stertę dokumentów i ruszyłem do swojej komnaty żeby odpocząć. Po drodze do sypialni postanowiłem sprawdzić co dzieje się w Sali Balowej. Na uroczystym Balu Wielkanocnym miało pojawić się wielu dyplomatów więc powinie być idealny. Niestety w pomieszczeniu panował wielki rozgardiasz więc ulotniłem się stamtąd czym prędzej i wróciłem do zamartwiania się o wszystko: o rodzinę, królestwo, poddanych i całą masę różnych innych rzeczy. Muszę chyba w końcu znaleźć sobie kogoś, kto odciągałby moje myśli od tego wszystkiego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz