wtorek, 30 kwietnia 2019

Od Vlada III Cd Vados

Kiedy usłyszałem głos lwicy zostawiłem lekarza i ruszyłem w jej kierunku.
- Miło mi Cię poznać Vados. Jestem Vlad, władca Valahii, państwa zajmującego dolinę Bucurie. Jeśli chcesz możesz u nas zostać.- powiedziałem po czym spojrzałem na lwicę, która patrzyła na mnie zdziwiona, niemal z otwartym pyskiem. Nie mogąc wypowiedzieć nawet słowa lwica jedynie skinęła głową po czym spojrzała na lekarza stojącego w drzwiach.
- Nic Ci nie jest, byłaś jedynie osłabiona i głodna, kilka dni odpoczynku, dobrego jedzenia i spokoju powinno Ci pomóc. Jeśli wasza wysokość ma już przygotowaną dla Ciebie komnatę możesz się już tam przenieść.- powiedział po czym ukłonił się i odszedł.
- W takim razie pozwól, że cię odprowadzę. Komnata już na ciebie czeka.- powiedziałem po czym podałem jej ramię. Lwica je przyjęła i ruszyliśmy w stronę jej pokoju.
- Od dzisiaj to twoja komnata. Jeśli będziesz chciała coś zmienić w wystroju daj znać.
<Vados?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz