piątek, 12 lipca 2019

Od Sorciego Cd Aries

Za moimi plecami rozległ się huk a gdy się odwróciłem zobaczyłem nieprzytomną Aries, leżącą na podłodze.
- Otto idź po ciotkę Elheminę, niech nam ratuje kwiaty. Ja idę z Aries do infirmerii.- powiedziałem po czym wziąłem dziewczynę na ręce i zaniosłem do lekarza. Okazało się, że nie stało się nic poważnego, lwica została potraktowana magią leczniczą i już po chwili się obudziła. Wyjaśniłem jej zaistniałą sytuację a ona pokiwała głową.
- Na wolne nie mam co liczyć?- zapytała patrząc na mnie błagalnie. Pokręciłem przecząco głową.
- Nie, mamy jeszcze całą masę roboty.- powiedziałem i razem wróciliśmy do sali balowej gdzie wszyscy uwijali się by wszystko było jak należy. Na niektórych stołach ustawiono już sięgające sufitu, niesamowicie lekkie drzewa, które miały być stelażem do przypięcia kwiatów. Ich zadaniem było też sprawianie wrażenia, że podpierają one sufit. Podobne drzewo, ale znacznie większe stanęło na scenie, gdzie występować mieli załatwieni przez Olivera artyści. Drzewo to różniło się jeszcze tym, że do jego przybrania wykorzystaliśmy białe kwiaty i zielony bluszcz a także maleńkie lampiony. Dodatkowo z sufitu, nad gośćmi zwisać miały różne, czerwono-białe rośliny. W którymś momencie podszedł do mnie jeden z gwardzistów z informacją, że dotarł ważny transport z Północy.
- Uwaga! Wszyscy przerywają pracę i robią to co mówię! Robb ty idziesz po swojego ojca, Torsten przynieś jakiś łom. Reszta za mną.- powiedziałem po czym ruszyliśmy na dziedziniec, gdzie gwardziści już wyładowywali ładunek.
- Aries do mnie, reszta bierze skrzynie i przenosi je do sali balowej.- zakomenderowałem po czym ruszyłem do wozu pomóc wyjmować skrzynie.
- Aries licz skrzynki. Muszę wiedzieć czy jest tyle ile powinno.- powiedziałem po czym żeby przypadkiem nie podrzeć albo przepocić koszuli, jako, że było ciepło, to ją zdjąłem i położyłem na murku. Po około godzinie wszystkie skrzynie znalazły się w sali balowej. Wtedy wziąłem łom i zacząłem po kolei je otwierać.
- Nasza specjalna przesyłka z domu Panny Młodej. Dzięki tym bryłom lodu na pewno nie będzie w sali zbyt gorąco a dodatkowo zapewnią nam kolejne piękne dekoracje. Proszę o ustawienie ich według planu, kostki lodu jedynie z główkami róż mają trafić do kuchni. Ned proszę przypilnuj żebyśmy nie mieli tu powodzi.- powiedziałem i sam zabrałem się za wskazywanie, gdzie ma co stać.
- Aries, tobie wolę nie dawać lodu do rąk więc masz tu plan pomieszczenia, znakiem "X" zaznaczone są miejsca gdzie mają stać bryły. Pilnuj, żeby tam były ustawione. W większości mają stać na stołach ale niektóre muszą stanąć na podłodze. - powiedziałem i sam zabrałem się za ustawianie lodu.
<Aries?>

Florist: C Lee Design // Photo by Eng Hong, 39 East Photography Weddbook is a content discovery engine mostly specialized on wedding concept. You can collect images, videos or articles you discovered organize them, add your own ideas to your collections and share with other people | See more about tree centerpieces, rose trees and wedding planners. #centerpiece Conexão Décor www.conexaodecor.com Celebrando o vermelho no blog da Conexão Décor frozen rose in an ice cube is a perfect centerpiece for winter weddings Champange Red Roses 2 Red rose bouquet suspended in an ice globe, amazing wedding table centrepeices   Not for the guest tables but maybe on a different one. A winter wedding centerpiece - roses in an ice globe! Or snowflakes! Unexpected center pieces will draw guests to explore the corners of the room | Ice Sculptures for Weddings and other Events in Boston, MA Wedding - Ice Sculpture. I like this but I could never afford it. Saskia's ice sculpture's for the Gold Dinner with #tonyassness 2014 #grandiflora #iceflowers #tb #golddinner SANDRA VERONICA WEDDING PLANNERS ❤️I'm not suggesting this, although I wish we could, but I just wanted to show U again the creativity people have, just gorgeous!!❤️ butteryplanet: “more cinemagraphs on our instagram ” Ice Sculpture Table Centrepiece. Autumn flowers suspended in an ice globe There are almost 3 months left until the winter season is over. If you are planning a wedding before the end of March or a Valentine’s wedding on Friday, 14 February, a fire and ice party theme is the perfect one for you.  In our "Your Wedding in Colors: Red and White" wedding theme article we gave you some ideas for a red and white bridal bouquet, wedding cakes, invitation cards,  centerpieces and more.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz