wtorek, 16 lipca 2019

Od Vlada CD Asagiri

Wszyscy ruszyliśmy do sali balowej gdzie odbywały się próby.
- Ja wcale nie zamierzam stawać na głowie...- mruknął do mnie po drodze Oliver na co ja uśmiechnąłem się.
- Zobaczymy.- odparłem i zacząłem przyglądać się wszystkim dekoracjom. Sorci doskonale się spisał, wszystko wyglądało idealnie. Mimo wszystko jednak momentalnie posmutniałem. Podobny, jeśli nie taki sam, wygląd miał zamek mojego ojca na starych terenach Valahii gdy ja żeniłem się z Elisabethą. Strasznie za nią tęskniłem i żałowałem, że nie może zobaczyć jak wspaniałymi osobami stały się nasze dzień i jak cudowne mamy wnuki. Oliver tak jak mu powiedziałem stawał na głowie, żeby wszystko było idealnie. Sam dawał znak do rozpoczęcia utworu i dyrygował orkiestrze. Po skończonej próbie, jako że było już późno udaliśmy się do swoich komnat. Nadszedł ostatni dzień zabawy ze słodyczami a wraz z nim najtrudniejsze zadanie w postaci wypieku tortów. Miałem na nie doskonały plan i od razu wziąłem się do pracy. Na zmianę wypiekałem ciasto, przygotowywałem kremy i szykowałem dekoracje a przy okazji używałem magii cukierniczej by sobie nieco w pracy ulżyć. Finalnie przygotowanie dwudziestu dziewięciu tortów zajęło mi cztery dni. Byłem strasznie dumny z moich cudeniek, zwłaszcza tych największych i najpiękniejszych, ważących kilkaset kilogramów. Kiedy zakończyłem wyrób ostatniego z tortów podeszła do mnie Aries.
- I co? Jak się podobają?- zapytałem spoglądając to na dziewczynę to na moje dzieła.
<Aries?>

   103 Cutest Wedding Cake Trends of These Days! - Wedding Vibes! #weddingcakes #cake #recipes #recipeoftheday #wedding #weddinginspiration #diy #crochet WedLuxe – Royal Romance | Photography by: Kate Nielen Fine Art Photography Follow @WedLuxe for more wedding inspiration! Peacock designed wedding cakes. #indianwedding #bridalinspo #shaadisaga #weddinginspo #shaadi #weddingcake #peacockcake #indianweddinginspiration #weddingsofinstagram #allthingsbridal #bigfatindianwedding #weddingdesign #weddingidea #wedphotoinspiration #cake #uniquecakeideas Peacock cake! "culinary arts museum" Le Novelle Cake The wedding organisers also wowed everyone present with a remarkable cake made by celebrity cake maker and former boxer Renat Agzamov 18 Wedding Cakes Your Guests Will Remember | PreOwned Wedding Dresses Not just are flowers used or hand held by the bride-to-be at the wedding event they are likewise popular for decorating wedding cakes. Fresh or artificial whatever you select as your chosen choice. Fresh flowers are beautiful and can be highly aromatic so select carefully ensure minus free from chemicals. #weddingcakeselegant     Available exclusively by the sculpting artist, Deborah McDermott. Shown on an amazingly beautiful cake designed by Emma Wadington of Gifted maggie austin alabaster bas relief white floral#Elegant#cakes When double-sided tape doesn't cut it for wallpaper installation. #imnotaprowallpapereinstaller This handmade wallpaper was gifted to me by #YangkiDesigns She deserves better than my #hackjob ... #weddingcake #white #ivory #tornpapereffect #romantic #handmade #sugarflowers #sugarleaves #toneontone #sanfrancisco #fourseasons @fourseasonssf Maggie Austin Hummingbird Wedding Cake_ – Maggie Austin Cake Wedding Cakes With Bling And Bows Wedding Dresses Puffy #weddingcakeswithflowersontop The Most Beautiful Rosalind Miller Wedding Cakes Made to Perfection Gorgeous Maggie Austin Wedding Cake ~ There are so many things I love about this cake, I'll just say it's amazing! ᘡղbᘠ   Featured Cake: Maggie Austin Cake; Wedding cake idea. Couture cake artist Maggie Austin shows you how to create an elegant ombre cake with her signature frill technique. Tiffany – Sweet Dreams Bakery Casamento Contemporâneo {Ana e André} Featured Cake: Maggie Austin Cake; Wedding cake idea. Maggie Austin paired her signature fondant ruffles with beading inspired by a Jenny Packham wedding gown. WedLuxe – Da Vinci Darling | Photography by: Artists Touch Productions Follow @WedLuxe for more wedding inspiration! Four Unique Takes On The Traditional White Wedding Cake | Weddingbells

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz