środa, 10 lipca 2019

Od Vlada III Cd Lunaver

Ver mnie wkurzyła. Mimo wszystko szybko wziąłem się do pracy i najpierw posprzątałem odłamki ptaszka a później wziąłem się za wykonanie drugiego, do końca dnia Ver już się nie pokazała.
Gdzieś po drodze do kuchni musiałem zdrowo walnąć się w głowę. Nie da się inaczej wytłumaczyć tego, co zacząłem wyprawiać w niej ze słodyczami. Do mojej głowy przychodziły coraz to nowe pomysły na ciekawe ciasta i desery. A ja zamiast powiedzieć sobie: "NIE" to jak głupi leciałem je wykonywać. I co najdziwniejsze nikt nawet nie próbował mnie powstrzymywać przed wykonywaniem wszystkich moich pomysłów. Nawet Ver ograniczyła swoje wizyty w kuchni do dwóch - kiedy zaczynałem i kończyłem pracę, po tym jak wydarłem się na nią za zniszczenie mi misternej, czekoladowej konstrukcji. Ja rozumiem, że zrobiłem ją koordynatorką, żeby wszystkim zarządzała ale no kurde ile można? Czy tylko ja jestem do kontrolowania? Po zakończeniu tworzenia pralinek, deserów, mini torcików i czekoladowych dekoracji na stoły wpadłem na pomysł wykonania jadalnych kryształów. Na samym początku przybrały one po prostu formę lizaków w wielu różnych kolorach, później stały się one również dekoracją makaroników, ciasteczek i babeczek oraz kilku pralinek. Na samym zaś końcu wpadłem na pomysł by z ich użyciem wykonać kilka tortów. W końcu skoro wesele trwa tydzień a jedzenie się nie psuje dzięki użyciu magii to czemu by nie? Tym bardziej gdy na weselu będzie się bawić ponad tysiąc gości, a w kraj również zostanie wysłany poczęstunek dla poddanych. Tworzenie kryształowych tortów, mimo że przyjemne, było bardzo pracochłonne i absorbujące uwagę dlatego też, nie zauważyłem kiedy zapadł zmrok a wszyscy udali się na spoczynek. Od mojej pracy oderwałem się dopiero kiedy do kuchni przyszedł mój syn Sorci żeby wysłać mnie do łóżka.
<Sorci?>

Make rock candy as a wedding favor using this simple recipe. New Dessert Table Treats! Elegant & delicious Black Gold themed Rock candy with pretty gold finish! Great for a Great Gatsby party, Art Deco party, black gold bridal shower, baby shower, Black Gold wedding favors, dessert table treats, a glam black & gold themed birthday, baby shower Pink and gold glam rock candy!!! The perfect wedding favors!!! Contact me today on Etsy to purchase!!! 12 Green Gold Rock Candy Sugar Sticks Wedding Bridal Sweets | Etsy purple rock candy macaroons Geode mini cake ideas for wedding cake alternative! #cakepops #minicake Mac Lab Bakery & Cafe is a specialty bake shop based in Duluth, Georgia putting out incrediblly showy variations on macaron cookies.     Sure, their  @perfectweddingmag | Geode macarons #macaron #macarons #macaroon #macaroons #geode #geodecake #sweet #rustic #weddinginspiration #perfectwedding #desserttable #dessert @julicantarella   The most HEAVENLY cakes 🍭💖🍰 on Instagram: “These sparkletastic cookies are truly too beautiful to eat! 💎✨🔮 Gorgeous work by @sweettreatsbyalicia ❤️ - - - - - #cookies🍪…” 12 incredible geode cookies that prove this is the prettiest baking trend imaginable  Geode cookies are all the rage on Instagram I played around with rock sugar to make these jewel-toned geode-inspired cookies! 68 Geode Sweets That Are Too Pretty To EatEmerald geode and marble cake bites for Sallie's 50 & Fabulous themed birthday celebration!! 💚💚💚 #geode #geodecakepops #geodecakebites #emeralds #emeraldgeode #marble #marblechocolate #cakebites #cakepops #cake #chocolate #miami #miamibaker #bakedwithlove Lemon berry cupcakes with vanilla Swiss meringue buttercream and fondant, decorated with homemade sugar crystals and hand painted edible gold, $12 each, at Sweet Delights Cakery, West Bloomfield; 248-787-7766; sweetdelightscakery.com  10+ Geode Sweets That Are Too Pretty To Eat geode dessert 11 Gorgeous Geode Wedding Cakes | CHWV25+ Creative and Beautiful Cake Pictures - Delicious Food  Geode Wedding Cake, Copper Wedding Cake, Pastel Wedding Cake | Romantic Garden Pastel Wedding Theme | ElegantWedding.ca Be in trend! Geode Wedding Cakes For Stylish Event ❤︎ Wedding planning ideas & inspiration. Wedding dresses, decor, and lots more. #weddingideas #wedding #bridal Cynthia Inguanzo-Underwood Geode Cake Edle Hochzeitstorte in Blau mit Amethyst in Lila Geode cake by SU.! CUPCAKE Blue Geode Wedding Cake #weddings #cakes #weddingcakes #weddingideas #weddinginspiration   Figure out how to do crystal points Top 10 Wedding Cakes Right Now!  #DELICIOUSWEDDINGS Pop Color Vendor: Stacked Custom Cakes and Classes - Pop Color Events gold geode wedding cake     #weddings #cakes #weddingcakes #weddingideas #rar #rosesandrings 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz