wtorek, 23 lipca 2019

Od Vlada III Cd Asagiri

Dziewczyny po jakimś czasie towarzyszenia mi wróciły do siebie. Na ten dzień skończyłem pracę i mogłem w końcu wrócić do swojej komnaty żeby przemyśleć wszystko co działo się w państwie. Aisha ostatnio wzięła wszystkie obowiązki na siebie i nie mówiła mi zbyt dużo ale i tak docierały do mnie różne informacje, jak chociażby ta ostatnia o tym, że jeden z królów pragnie się ze mną spotkać. Z tego co wiedziałem miał on jedynie dwie córki, jego syn zginął podczas którejś z wojen. Przeczuwałem, co kryje się za tą chęcią spotkania ze mną ale wolałem o tym nie myśleć. Kolejnego dnia nie musiałem już zajmować się słodyczami, więc postanowiłem przygotować sałatki owocowe i warzywne. Szybko zabrałem się do pracy. Zacząłem kroić warzywa i rwać sałatę na mniejsze kawałki po czym układałem przygotowaną mieszankę w kieliszkach. Praca była długa i jednostajna. W którymś momencie pojawiły się Aries i Asagiri otrzepując się z mąki. 
- Dziadku skończyłyśmy na dzisiaj pieczenie. Może Ci pomóc?- zaproponowała moja wnuczka uśmiechając się szeroko.
- Jeśli chcecie to jasne. Trzeba pokroić pomidory i poukładać krewetki w tamtych kieliszkach.- powiedziałem kończąc układać którąś z kolei owocową kostkę rubika.
<Asagiri?> 

Love this idea! Little salads in wine glasses as appetizers at a party!! How to Keep Guests Cool at a Summer Wedding - Inspired by This Party Tip: Serve this tasty salad recipe individual servings for parties! 34 Unique Wedding Food Dessert Table Display Ideas | Mrs to Be We Heart Parties: Party Information - Yellow Vintage Bridal Shower Brunch Brunch Buffet and Food Inspiration - Here's a post about the only meal where dessert during the day is acceptable. Simple Fruit Salad Cups | Hip Foodie Mom a fruit martini photographed during a food styling class. diffused natural light.   CHALLENGE ACCEPTED: light-up rugs, Rubix cube desserts, and other Pinterest-sourced DIY projects for the craftily insane. What a great idea for serving the fruits, especially to the little ones!!! Fun Ideas for Bridal Shower Food: Champagne Fruit Cups:                                                                                                                                                                                 More salada em taças                                                                                                                                                                                 Mais salad in martini glass Cute meal idea-and I have 36 matching martini glasses you can use for this Easy shrimp martini salsa appetizer served up in glasses with lettuce underneath Party Frosting: New Year's Eve Appetizers! Caesar Salad in champagne glasses Healthy Garlic Lime Roasted Shrimp Salad Recipe for Spring and Summer! Spinach Salad- Strawberries Almonds Goat Cheese- Single Serve - Easy Entertaining - Girls Night Beautiful Keto appetizer Delicious and Fresh Caesar Salad Shooters by #RidgewellsCatering (c/o Imigination Photography) 84 Fun Ideas for Bridal Shower Food #bridalshowerinvitations #bridalshowerideas | GentileForda.Com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz