poniedziałek, 15 lipca 2019

Od Vlada CD Oliver

Kiedy Oliver przyszedł do kuchni właśnie zajmowałem się przygotowaniem galaretkowych deserów. W ich przypadku właściwie nie miałem zbyt dużo pracy: ot przygotować wywar w pożądanym kolorze i smaku, dodać żelatyny i gotowe. Owszem nieco pokombinowałem z kształtami, a nawet jadalnymi dekoracjami w  galaretce zatopionymi, efekt był całkiem ładny ale mogło być lepiej. W pewnym momencie do kuchni przyszedł Oliver by skonsultować ze mną listę muzyki i muzyków na ślub Vlada. Szybko rzuciłem okiem na przygotowaną listę.
- Myślę, że dobrze dobrałeś muzykę. Jestem zadowolony z tej listy i muzyków.- powiedziałem poklepując go po ramieniu.
- Jutro zaplanowałem próbę. Chciałbyś może przyjść?- zapytał mój syn zwijając listę w rulon.
- W sumie czemu nie. A wy? Asagiri, Aries chciałybyście się wyrwać na chwilę z kuchni i poprzyglądać się jak wuj staje na głowie żeby wszystko wyszło idealnie?- zapytałem uśmiechając się szeroko.
<Asagiri?>

Heart-Shaped Jello Shots with Cherries - 14 Amorous Valentine’s Day Treats for All Love Birds gelatina de corazones | CocinaDelirante  Rose shaped jello shots too? Ingredientes:• 2 cucharadas de greneteina DUCHÉ • 1 ¼ de tazas de agua fría • 1 ½ tazas de vino tinto • 2 cucharadas de vinagre … Ø§ÛŒØ¯Ù‡ های تزیین ژله (تزریقی، میوه ای، خرده شیشه، لایه ای Ùˆ...) Dessert; Food; Cake; Cream Cake;Ice Cream; Dessert Fruit; Mini Dessert; Baked Dessert;Cupcakes; Strawberry Desserts; Delicious Desserts;Cranberry dessert; Chocolate Dessert; Cheesecake<3**  Hoa đón xuân.                                                                                                                                                                                 More 12 Amazing Pieces of 3d Jello Art - gelatine, 3d jello, jello art, artistic jello - Oddee   Agradecemos tu interés en el curso de especialización en rosas de gelatina - Gelatiarte Funny 3D Jelly Cake - Page 19 of 19 - zzzzllee '3D Jelly Cakes' that you'll probably feel sorry to eat - ego-alterego.com Funny 3D Jelly Cake - Page 9 of 19 - zzzzllee (97) Bilge kadın - Fotografii Compressed picture normal cereza-negra                                                                                                                                                                                 Más  panna cotta with pistachio ایده های تزیین ژله (تزریقی، میوه ای، خرده شیشه، لایه ای Ùˆ...): Jelly with egg cream cream Dessert; Food; Cake; Cream Cake;Ice Cream; Dessert Fruit; Mini Dessert; Baked Dessert;Cupcakes; Strawberry Desserts; Delicious Desserts;Cranberry dessert; Chocolate Dessert; Cheesecake Marshmallow Mousse Dessert; Food; Cake; Cream Cake;Ice Cream; Dessert Fruit; Mini Dessert; Baked Dessert;Cupcakes; Strawberry Desserts; Delicious Desserts;Cranberry dessert; Chocolate Dessert; Cheesecake 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz