wtorek, 16 lipca 2019

Od Sorciego Cd Aries

Praca szła bardzo szybko. Razem z Aries chodziliśmy od jednego stanowiska do drugiego i pomagaliśmy przy przywiązywaniu kwiatów. Pod koniec dnia, gdy większość była skończona Aries dosłownie padała z nóg i niezbyt już kontaktowała, kiedy mówiłem o rzeczach do zrobienia jutro. Następnego dnia znowu o godzinie piątej poszedłem obudzić wszystkich do pracy i ponownie spotkałem się ze złorzeczeniem Aries.
- Czy ktoś Ci już mówił, że jesteś wredny?- zapytała spoglądając na mnie lwica.
- Nie, absolutnie. Żadnej z mieszkających ze mną osób to nie przeszkadza. W Transylvanii korzystamy z dnia ile można, więc wszyscy wstają najwcześniej jak się da. No chodź idziemy do roboty.- powiedziałem po czym ruszyłem w stronę królewskiego skrzydła.
- Co dzisiaj robimy?- zapytała lwica podążając za mną.
- Najpierw ogarniemy pokój dla nowożeńców a potem idziemy rozstawić kieliszki, które dzisiaj przywieziono.- powiedziałem i otworzyłem drzwi do nowej sypialni Vlada gdzie mieli mieć swoją noc poślubną nowożeńcy.
- Aries gdzieś tutaj powinny stać wiaderka z płatkami róż. Trzeba je wysypać między świeczkami.- powiedziałem po czym zabrałem się za dekorację łóżka. Najpierw zmieniłem pościel na dopasowaną kolorystycznie, oczywiście prześcieradło było wedle zwyczaju białe. Później założyłem białe zasłoni i zacząłem przyczepiać kwiaty i sznury pereł, które w sumie pełniły taką samą rolę jak zasłony. W końcu wszystko było gotowe i razem z Aries udaliśmy się przed wejście do pałacu. Stały już tam skrzynie z kieliszkami, które trzeba było zanieść do sali balowej. Żar lał się z nieba, więc postanowiłem ściągnąć koszulę, która przez swój czarny kolor ściągała promienie słońca. Po chwili zacząłem przenosić skrzynie do sali balowej, gdzie Aries je otwierała a później razem ustawialiśmy kieliszki.
<Aries?>

  upcoming scene from ishqbaaaz@dil_bole_oberio #ishqbaaaz Kaleer@lover on Instagram: “Beautiful bedroom decor with flowers for first night swipe...👉🏻 Tag your partner n tell dem which is ur favourite 😍😍 S.... How To Decorate Bedroom For Romantic Night |  Romantic Bedroom Decor  | Romantic Bedroom Lighting | Romantic Bedroom Ideas For Valentines Day. #chicphotowall #Wedding room decorations. You can find out more details at the link of the image. decorated wine glasses tutorial wedding glasses with pink clay roses and ribbons toy_nishan_rumkalari via instagram Personalized Champagne Wedding Flutes with rhinestones and white rose, Set of 2, Wedding glasses, Br #WeddingTableDecorations personalized wedding flutes wedding champagne by WeddingArtGallery   Correo - manuel_lopez_861@hotmail.com taças decoradas 3 Beautiful Red and White wedding champagne glasses door WeddingbyAnn Aprende cómo decorar copas de boda de forma bonita y fácil ~ Mimundomanual 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz