środa, 17 lipca 2019

Od Mirczy Proces Macbetha Cawdora i Estery Goldwater

Przybycie do mojego gabinetu Macbetha i jego wyznanie nieco mnie zdziwiło. Nie był moim bezpośrednim podwładnym ale często go widywałem przed zamkiem, gdzie pełnił obowiązki strażnika i nigdy nie wyglądał na osobę chcącą zabić króla. Mimo wszystko jednak musiałem wypełnić moje obowiązki. Macbeth został aresztowany do wyjaśnienia sprawy a ja posłałem jednego z gwardzistów po ciotkę Aishę a drugiego do infirmerii żeby sprawdził co z moim ojcem i tą dziewczynką, która została otruta kremem z jakiegoś ciastka. Ciotka przyszła bardzo szybko i rozpoczęliśmy przesłuchanie. Siostra ojca sama nigdy nikogo nie przesłuchiwała ale jej umiejętność zmuszania do mówienia prawdy czy też wiedza kiedy ktoś kłamie bardzo się przydawała. Macbeth jednak ani razu nie skłamał. Powiedział wszystko od samego początku. Wydał również wspólniczkę - Esterę, która obecnie przebywała w infirmerii po porodzie ich dzieci. Wtedy właśnie nadeszła informacja o śmierci dziewczynki. Jej matka cały czas mówiła o tym, jak mała zjadła resztkę kremu z miski, której wcześniej w kuchni nie było. Macbeth powiedział, że jego partnerka przygotowała ciastko z zatrutym kremem dla króla. Szybko połączyliśmy fakty. Nie czekając na nic zebrałem oddział i ruszyłem do infirmerii aresztować lwicę. Aisha zaś razem z dwójką gwardzistów poszła zabezpieczyć zatrute ciastko w gabinecie mojego ojca. Po chwili dotarliśmy do infirmerii, gdzie lekarz wskazał nam łóżko Estery.
- Estero Goldwater w imieniu jego wysokości króla Vlada III Draculi aresztuję cię pod zarzutem spiskowania, złorzeczenia rodzinie królewskiej, próbie otrucia króla oraz zabójstwa Adelajdy Moon.- wypowiedziałem zarzuty Estery po czym dwóch gwardzistów skuło lwicę i zaprowadziło do celi, daleko od tej, w której przebywał Macbeth.
- A co z jej dzieckiem?- zapytał jeden z lekarzy.
- Przekażcie je opiekunkom. Ona nie może się nim zajmować powiedziałem po czym ruszyłem do swojego biura by razem z ciotką przygotować proces. Przed udaniem się tam jednak sprawdziłem jeszcze czy moje instrukcje odnośnie uwięzienia Macbetha i Estery zostały wykonane, byłem zadowolony z efektu, każde z nich zostało umieszczone w innym skrzydle lochów i odebrałem klucze do ich cel.
<Estera?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz