poniedziałek, 15 lipca 2019

Od Sorciego Cd Aries

Kiedy chłopaki pod nadzorem Aries rozstawiali lodowe dekoracje postanowiłem przynieść z magazynu więcej drucików i wstążek dzięki którym mocowaliśmy kwiaty do stelaży. Niestety ktoś poprzestawiał wszystkie skrzynki i nic nie mogłem znaleźć. W końcu jednak udało mi się odsunąć wszystkie inne, niepotrzebne w tej chwili rzeczy i dostać się do tego, czego w tej chwili potrzebowałem. W tym właśnie momencie przyszła do mnie Damaris, córka Olivera by zapytać czy muzycy mogą zrobić próbę w sali balowej.
- Jasne, powiedz ojcu, że nam przeszkadzać nie będą, scena jest gotowa.- odrzekłem po czym dziewczyna podziękowała i ruszyła do ojca. Ja tymczasem wziąłem ustawione jedna na drugiej, trzy skrzynki i ruszyłem do sali balowej po drodze spotykając Aries. Zdziwiłem się trochę na wieść, że mnie szukała.  Dekorować salę balową skończyliśmy wieczorem. Następnego dnia już o piątej ruszyłem przez zamek budząc wszystkich do pracy.
- Na dzisiaj mamy zaplanowaną budowę różanej ściany przed wejściem do sali balowej, dekorację głównego wejścia do zamku, holu, kolumn i schodów. Zostaliście podzieleni na zespoły na stałe przypisane do konkretnego miejsca, plany dekoracji zaraz wam rozdam. Ja i Aries będziemy chodzić od jednego stanowiska do drugiego i sprawdzać jak idzie praca przy każdym z nich. Na początek jednak będziemy pracować przy ścianie z róż.- zarządziłem a wszyscy rozeszli się do swoich zajęć.
- To zaczynamy pracę. Ja zajmę się częścią na górze.- powiedziałem do Aries wskazując wielką stertę róż i drewniany stelaż, który miał stać się bazą dla różanej ściany. Po chwili zebrałem część róż do wiaderka i wszedłem na drabinę by zacząć je układać i przywiązywać do konstrukcji.
<Aries?>

  Beautiful floral arrangement Tag that friend that loves flower.... pic via @bridesjournal #sugarweddings #floralinspiration 30 ideas wedding indian sangeet backdrops #Current #interior home Chic DIY decor Ideas Vintage and elegant wedding decoration ideas: wedding themes; wedding aisle decor; wedding hall decoration; wedding lights;    wedding flowers ideas; #wedding; #weddinginspiration; #weddingflowers; #weddingday; #weddingdecor; #weddingdecorations;  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz