poniedziałek, 8 lipca 2019

Od Annabell Cd Vlad IV

Moje pierwsza lekcja w Valahii była nawet ciekawa. Na moje szczęście pamiętałam jak się czyta i piszę. Był tylko jeden problem, gdyż język Malavii, a Valahii trochę się różnił, więc nie wiedziałam jak napisać niektóre słowa. Ucieszyłam się, gdy nauczycielka ogłosiła koniec lekcji. Miałam jeszcze czas do obiadu, więc pognałam do biblioteki. Miło była posiedzieć w ciszy i spokoju, a w tym czasie poczytać książkę. Gdy nadeszła pora obiadowa odłożyłam książkę i wyszłam na korytarz zauważyłam już Vlada idącego po mnie.
- Chodźmy już na obiad - odezwał się Vlad, po czym razem ruszyliśmy do jadalni. Gdy już zasiadłam przy tym całym królewskim stole wzrokiem zaczełam szukać Estery. Jej nigdzie nie było. Muszę przyznać, że dziwnie czułam się będąc niedaleko samego władcy.

*time skip do czasów obecnych*

Czytałam spokojnie książkę w bibliotece, gdy nagle spostrzegłam Vlada idącego w moim kierunku. Wyglądał na dziwnie zadowolonego.

Vlad?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz