środa, 10 lipca 2019

Od Vlada III Cd Aries

- Czyli odniosłem sukces. Dokładnie tak miało być.- powiedziałem uśmiechając się szeroko a Aries ruszyła do swojej pracy. Nazajutrz nadszedł kolejny dzień przygotowywań. Lunaver i Sorci uwijali się jak w ukropie, żeby wszystko należycie przygotować. Ja tymczasem spokojnie siedziałem sobie w kuchni ukryty przed wszelkim zgiełkiem przygotowując słodycze na ślub. Muszę przyznać, że bardzo mi się to podobało, ponieważ nikt nie miał do mnie żadnych "niecierpiących zwłoki" spraw, którymi musiałbym się zająć. Asagiri i Aries pracowały w swojej części kuchni nad babeczkami a ja wciąż tworzyłem moje, teraz coraz większe, cudeńka. Myślę, że szło mi całkiem nieźle, zważywszy na fakt, że nie zajmowałem się tym codziennie a raczej od święta. Dzisiaj w planach miałem zająć się dekoracjami na stoły. Co prawda Ver nie wspominała nic o tym, żebym nawet próbował ale co z tego skoro w tej kwestii dostałem wolną rękę? Na samym początku postanowiłem przygotować sobie projekty a później dopiero zająć się ich wykonaniem. W planach miałem wykonanie 17 dekoracji oraz pudełka czekoladek dla pary młodej, dwóch dekoracyjnych serduszek również dla nich, oraz czekoladek dla gości. Powoli rozpocząłem tworzenie, a kiedy nie byłem w stanie jednocześnie trzymać i mocować jakiegoś elementu to prosiłem o pomoc albo Asagiri albo Aries. One oczywiście bardzo chętnie mi pomagały. W którymś momencie w kuchni znowu pojawiła się kontrolująca nas Lunaver. Chodziła ona między stołami oglądając efekty naszej pracy aż w którymś momencie podeszła do właśnie tworzonej przeze mnie ozdoby i trąciła dopiero co przyklejonego do niej przeze mnie ptaszka. Tworzywo łączące oczywiście jeszcze się nie utwardziło, więc ptaszek spadł i roztrzaskał się na małe, czekoladowe kawałeczki. Kiedy to zobaczyłem dosłownie zagotowało się we mnie ze złości.
- Lunaver Afrodyto Dracula! Dlaczego ty do jasne cholery przyłazisz tu co pięć minut?! Dlaczego dotykasz mi wszystkiego?! Czy ty nie rozumiesz, że ja potrzebuję tutaj spokoju?! Patrz co narobiłaś! Godzinę robiłem tego ptaszka a ty mi go w pięć minut zniszczyłaś! Czy ty słyszysz co do Ciebie mówię?! Nie chcę Cię tu więcej widzieć kiedy pracuję!- ryknąłem na Ver, która momentalnie skuliła się nieco.
<Ver?>

Heart Sculpture - Double Layer - Luxury Accents - sisko chocolate Decorating with chocolate Lily Of The City:  Lily Of The City“Coeurs suspendus”, an exclusive ...「セント バレンタイン プレミアム ボックス」(¥2,800) What lies in the future is a mystery to us all. No one can predict the wheel of fortune as it falls. There may come a time when I will see… @Lana2304 - First sugar showpiece in a year! Not bad for a 23yr old! #FeedYourEyes May/June 527 mentions J’aime, 4 commentaires – Culinary Chef's (@culinarychefs) sur Instagram : « #Repost @okmycake ・・・ By @vincent_guerlais #okmycake #hotchocolate #jimmychoo #chocolate… » 2012 - Cage-cÅ“ur & gingembre de Christophe Roussel  Réalisée en chocolat grand cru Guanaja 70%, cette cage abrite des petits coeurs rouge garnis de ganache framboise-gingembre et d'un petit morceau de gingembre confit. Unlock his or her heart♡   Pierre Marcolini - the haute couturier of chocolate! Schokoladen Ikebana Willkommen Frühling! handgemachte Schokolade, italienische Schokolade ... - #Frühling #handgemachte #Ikebana #italienische #Schokolade #Schokoladen #Willkommen Uovo di Pasqua Cigno  easter egg 2018 cioccolato artigianale     #heron #chocolate #showpiece  Chocolate dragon - do I put this under Chocolate or Fantasy?!? our Valentines Chocolates showpieces 2014 collection Twisted heart chocolate showpiece

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz