czwartek, 11 lipca 2019

Od Vlada III Cd Asagiri

- Nie, dzięki dziewczyny, pomoc mi nie potrzebna, właśnie na dzisiaj skończyłem.- powiedziałem odwiązując fartuch i odkładając go na miejsce. Nie miałem znowu zamiaru być wygonionym do łóżka przez Sorciego.
I znowu taplam się w czekoladzie! Po wcześniejszym całodniowym tworzeniu kryształowych delicji i czekoladowych dekoracji, a wcześniej mini torcików i pralinek miałem ochotę na zajęcie mniej wymagające pod względem umysłowym i postanowiłem przygotować owoce w czekoladzie. W końcu przecież co to za filozofia prawda? Maczasz owoc w czekoladzie i odkładasz, żeby czekolada zastygła. Co się jednak okazuje ja potrafię utrudnić sobie każdą, nawet najprostszą robotę. Jak? Otóż dokładając do nich tony ozdób. I tak, zamiast najzwyczajniejszych truskawek w białej lub czarnej czekoladzie mamy truskawki niebieskie czy różowe a nawet srebrne, błyszczące się od brokatu, białe mieniące się od cukrowych kryształków, biało-czerwone czereśnie z srebrnymi perełkami a nawet truskawki w garniturach! I po co? Nie mam pojęcia, chyba tylko aby zaspokoić swój żądny luksusu umysł albo chęć zaimponowania innym. A może to jednak coś zupełnie innego? Zwyczajna chęć wyprawienia wnukowi najlepszego wesela pod słońcem? Tak też mogło być, ponieważ Vlad Junior był mi bardzo bliski i traktowałem go niemal jak syna. Tym razem od rana nigdzie nie było widać Ver. Chyba jednak wzięła sobie do serca moją "prośbę" o nie sprawdzanie mnie co chwilę. Zamiast niej przyszła jednak Kalinda, która najwyraźniej szukała odpoczynku od mojej siostry i stwierdziła, że kuchnia się do tego doskonale nadaje. Usiadła sobie przy jednym z stołów i co jakiś czas podjadała jakiś owoc. W końcu zmęczyło mnie jej nienaturalne milczenie i postanowiłem je przerwać.
- Kali... Bądź tak miła i powiedz mi czy przyszłaś tutaj tylko żeby siedzieć i podjadać mi owoce czy raczej chciałaś o coś zapytać?
<Kali?>

CAKES INCREDIBLE INSPIRATIONS via @atelie_casa_da_torta #cakedesigner #cakedesig... Cherries dipped in White Chocolate with Silver Sugar Pearls - wouldn't this be pretty done with strawberries too? by autumn Chocolate-dipped, salted mandarins. Ready in seconds, and so, so good. I make these for every party!   Naranjas confitadas bañadas en chocolate Tiffany Blue themed bling berries infused with Ciroc Berry!!!! Guloseimas â„“ιℓу вяσσкє 🔥 @blacktangledhrt A romantic and unique wedding idea, our elegant Tuxedo Strawberries are dipped to simulate a tuxedo - complete with bow tie and buttons. The Bride Strawberries are dipped and swizzled to simulate a wedding dress complete with pink accent faux pearl dots! I'm going to inform you how to guarantee that you have alluring, envied bridal hair so it is matched by, however not overshadowed, by the wedding hair devices and bridal hairdo of the bridesmaids. #weddingfavor Anniversary  Hiding fruit in chocolate -- like these chocolate dipped bananas at Sugar Hero! -- is a great way to make a low sugar first birthday party treat. Wow: With Ms Gabriellian's recipe even fruit dipped in chocolate is on the menu Christmas cookies ideas; Christmas cookies decorating ideas; Christmas tree cookies; chocolate sugar cookies; snowflake cookies; santa cookies. a little bit of everything

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz