środa, 24 lipca 2019

Od Sorciego Cd Aries

Aries wyjątkowo nic dzisiaj nie stłukła ani nie uszkodziła samej siebie. Cieszyłem się z tego, bo nie uśmiechało mi się wysyłanie jej do infirmerii. Szybko i sprawnie ustawiliśmy wszystkie kieliszki, po czym ostatni raz spojrzeliśmy na nasze dzieło. Kwiaty w całym zamku prezentowały się doskonale, sala balowa była niemal w stu procentach gotowa na nadchodzący ślub.
- Skończyliśmy wreszcie?- zapytała Aries, siadając na jednym z krzeseł.
- Już prawie. Jutro jeszcze musimy poroznosić weselne pieczywo. Ale na dzisiaj masz już wolne.- powiedziałem, po czym ruszyłem w stronę wyjścia z pałacu. Przed ślubem musiałem jeszcze odebrać obrączki, które zostały dużo wcześniej zamówione. Wędrówka nie była długa, ulica złotników była jedną z tych położonych najbliżej pałacu. Razem z Mihneą i jego synem na wytwórcę ślubnych pierścieni wybraliśmy najlepszego rzemieślnika, który obiecał przygotować je z najlepszej jakości kruszcu i drogich kamieni. Kiedy wszedłem do jego warsztatu, mistrz Magnus właśnie kończył przyozdabianie jakiegoś pudełka.
- Panie już przynoszę obrączki.- powiedział, kiedy zauważył moje wejście, po czym ruszył na zaplecze skąd przyniósł maleńkie pudełeczko. Otworzył je, a moim oczom ukazały się dwie, misterne obrączki wysadzane maleńkimi szafirami.
- Spisałeś się mistrzu.- powiedziałem, po czym wręczyłem mu zapłatę. Złotnik skłonił się i włożył obrączki do pudełka, którego wykonaniem się zajmował i podał mi je.
- To mój prezent dla księcia i jego przyszłej żony.- wyjaśnił mężczyzna uśmiechając się. Podziękowałem mu, po czym wróciłem do zamku. Następnego dnia pozwoliłem Aries pospać nieco dłużej. Mimo wszystko jednak o siódmej już została zmuszona do wstania z łóżka. Razem ruszyliśmy po pieczywo do kuchni. Na stołach stały już kosze elegancko przygotowanego chleba oraz kilka bochnów, które miały zostać postawione na znacznie niższym stole przed nowożeńcami.
- Każdy z tych opakowanych bochenków musi trafić na jeden talerz.- powiedziałem do mojej pomocnicy podając jej jeden z koszy.
<Aries?>

Savory Rosemary Bread Favors Amazing looking bread. I won't be attempting this one but man I love to look at it. korovai--traditional Ukrainian wedding bread.  There's an instructional DVD available at ukrainianmuseum.org squirrel wedding cake | Squirrel Pair Grey And Sweetheart Tree Wedding Cake Topper Love Gift ... Wedding ideas and aesthetics -modelat din aluat ÑÐ²Ð°Ð´ÐµÐ±Ð½Ñ‹Ð¹ каравай с лебедями - Поиск в Google Coccoi Pintau con s'ou   Vintage style wedding bands set with sapphires by WeddingRingsStore, Vine wedding rings, Sapphires wedding bands, His Her sapphires bands, Unique matching bands  #jewellery #vintagewedding #Engagementrings ZOOM + RECENTLY VIEWED ITEMS Jay Strongwater Nativity Set Nativity Set $795.00 - $3,400.00 Jay Strongwater Claudette Floral Butterfly Bowl Claudette Floral Butterfly Bowl $9,500.00 Jay Strongwater Grand Floral Chest A treasure to behold, this ornately decorated chest provides space for concealing treasures of your own. Handcrafted of cast metal. Embellished with hand-applied layers of jewel-tone enamel and Swarovski® crystals. 14.25"W x 10.5"D x 9.5"T. Made in the USA. $7,900.00

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz